Be Greater Than Average:

Ik geloof dat jij het onbewuste deel van het brein overal en altijd in kunt zetten om mensen te mee te nemen in jouw idee, plan of standpunt.

Namelijk door het brein de juiste taal te geven die helpt bij met maken van keuzes en beslissingen.

Dat te mogen delen met jou.

Daar gaat mijn hart sneller van kloppen.

Want jij staat voorop. Jouw groei als persoon, in je werk, in je bedrijf.

Daar doe ik het elke dag voor.

Wie is Chantal van den Berg

drs. Chantal van den Berg (1971) is spreker, auteur en expert op het gebied van Neuromarketing. Met een commerciële HBO-opleiding en een universitaire studie Bedrijfswetenschappen op zak werkte ze 20 jaar bij zowel kleine als grotere bedrijven in diverse branches. Haar focus zat in commerciële en managementrollen. Consultancy, Marketingstrategie, Communicatie, Productontwikkeling en Sales in zowel FMCG, logistics, en financiële dienstverlening.

Ze adviseerde directies, raden van Bestuur en gaf leiding aan een team van 25 medewerkers. Doordat ze die verschillende rollen heeft vervuld, weet ze welke problematieken en thematieken op elk niveau in een organisatie spelen en kan ze veel uit eigen ervaring putten. In die tijd ontwikkelde ze haar expertise over Neuromarketing en Neurowetenschapen.

Haar klanten zijn divers: van bedrijven met 3.500 medewerkers, maar ook MKB-bedrijven met 50 medewerkers en zelfstandig ondernemers. Maar ook netwerkorganisaties, evenementenbureaus, inkooporganisaties of onderwijsinstellingen maken gebruik van haar diensten.

0 jaar
ervaring in Neurowetenschappen
0 lezers
van Neuromarketingtips
0 bedrijven
die Breinspel gebruiken

Ze wil dat haar kennis en ervaring over hoe je het onbewuste brein kunt activeren zodat mensen keuzes maken en in actie komen voor iedereen toegankelijk moet zijn. Daarom geeft ze veel lezingen in allerlei vormen over dit onderwerp.

Naast haar presentaties, seminars en masterclasses adviseert ze het bedrijfsleven met praktische toepassingen op dit vakgebied. Ze doet dat voornamelijk via een aantal partners die Breinspel als basis gebruiken. Ook draagt ze haar steentje bij aan de verdere maatschappelijk ontwikkeling voor de jongere generatie door als deskundige op te treden bij onderzoeken op hogescholen en universiteiten.

Een greep uit bedrijven en netwerken waar Chantal over Neuromarketing heeft mogen toepassen, adviseren of presenteren:

AccountXperts, Allianz, Anja Moortgat, ABP, Avans Hogeschool, BNI, de Broekriem, Bindinc., Case Support, CC-03, Cellics, Drukke Dames, Eric de Meij, Feenstra, GO4SLAM, IAK Verzekeringen, IBIS hotels, Jetchair, Kaatje Jans, Keyser&Mackay, Korein Kinderplein, KSS, Kvinners, London Fashion School, Loyalis, ManagersEQ, M2 beveiliging, MKB groeit, Nobleo, Novotel, Ogen&Zien, Patty Post, Psyzorg, Rabobank, ROC Horizon, ROC Tilburg, Skar groep, SI Coffee Solutions, Steigerhoutpassie, Summa College, OchtendspitsXL, Universiteit van Groningen, Stichting Venloop en Versplatform.

Zo blijf je op de hoogte van nieuw praktische onderwerpen op het gebied van

 Neuromarketing en Neurowetenschappen: